Карантин

У зв’язку з введенням на території України карантину та запровадження низки попереджувальних та обмежувальних заходів, ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «КРЕДО» просить під час дії зазначених заходів утриматися від особистого відвідування офісу нашої страхової компанії та місць знаходження наших страхових агентів!

В той же час повідомляємо, що всю необхідну інформацію та підтверджуючі документи щодо подій, які мають ознаки страхових випадків, Ви маєте змогу надати ТДВ СК «Кредо» такими каналами зв’язку:


на території України карантин

 

1 Зателефонуйте до відповідних контакт-центрів Страховика (де зафіксують інформацію про подію та проконсультують про подальші дії)
1.1. Телефон контакт-центру (за електронними договорами страхування від нещасних випадків та комплексними договорами страхування власника карткового рахунку) 0 800 500 206
1.2. Телефон контакт-центру (за договорами КАСКО, обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВВНТЗ) 0 800 500 301
1.3. Телефон (за іншими договорами страхування) 061-289-90-63
2. Заповніть відповідні форми документів за страховим випадком
(відповідне заяву про страхову виплату та/ або повідомлення про подію)
Форми заяв та повідомлень: див. тут або будуть Вам надіслані після фіксації події контакт-центром
3. Документи, які необхідно додати до заяви про страхову виплату (в залежності від виду страхування)
3.1. Щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВВНТЗ) Відповідно до ст. 35 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» для отримання страхового відшкодування потерпілий чи інша особа, яка має право на отримання відшкодування протягом 30 днів з дня подання повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду подає страховику заяву про страхове відшкодування, до якої додається:
а) паспорт громадянина, а в разі його відсутності інший документ, яким відповідно до законодавства України може посвідчуватися особа заявника, якщо заявником є фізична особа;
б) документ, що посвідчує право заявника на отримання страхового відшкодування (довіреність, договір оренди, свідоцтво про право на спадщину), у разі якщо заявник не є потерпілим або його законним представником;
в) довідка про присвоєння одержувачу коштів ідентифікаційного номера платника податку (за умови його присвоєння), якщо заявником є фізична особа;
г) документ, що підтверджує право власності на пошкоджене майно на день скоєння дорожньо-транспортної пригоди, – у разі вимоги заявника про відшкодування шкоди, заподіяної майну;
ґ) свідоцтво про смерть потерпілого – у разі вимоги заявника про відшкодування шкоди, пов’язаної із смертю потерпілого;
д) документи, що підтверджують витрати на поховання потерпілого, – у разі вимоги заявника про відшкодування витрат на поховання потерпілого;
е) документи, що підтверджують перебування на утриманні потерпілого, його доходи за попередній (до настання дорожньо- транспортної пригоди) календарний рік, розміри пенсій, надані утриманцям внаслідок втрати годувальника, – у разі вимоги заявника про відшкодування шкоди у зв’язку із смертю годувальника;
є) відомості про банківські реквізити заявника (за наявності). Вищезазначені документи, зазначені у підпунктах “а”-“ґ”, надаються для огляду та зняття копії або в копіях, засвідчених заявником. Страховик та МТСБУ мають право вимагати для огляду оригінали зазначених документів. Решта документів надаються в оригіналі або належним чином оформленій копії. Належно оформленою копією документа є копія, посвідчена органом, установою чи організацією, що його видала, або нотаріально посвідчена або посвідчена особою, якій подається заява про страхове відшкодування. Крім того, просимо сприяти Страховику у розслідуванні обставин страхових випадків та окрім вищезазначених документів надавати копії наявних у Вас: документів Національної поліції України, складені за наслідками ДТП (схеми місця ДТП (лицьова та оборотна сторони), підписаної учасниками ДТП та поліцейським; пояснення учасників ДТП; протоколу про адміністративне порушення; постанови про закриття кримінального провадження, тощо); копії рішення суду за наслідками ДТП
3.2. Щодо інших видів добровільного страхування Відповідно до вимог укладеного Договору страхування (дивись пункт, які документи повинен надати страхувальник для отримання страхового відшкодування)
4. Заяви, повідомлення та інші підтверджуючі документи за страховим випадком можете надіслати:
4.1. Фотокопії документів – на адресу електронної пошти: credodtp@credo.zp.ua
4.2. Оригінали документів поштою за адресою: 69068, м. Запоріжжя, проспект Моторобудівників, б. 34

При надсиланні документів у електронному вигляді, для пришвидшення їх обробки просимо у темі електронного листа зазначати такі відомості: прізвище, ім’я, по-батькові страхувальника, номер та дату укладення договору страхування (страхового полісу), дату та місце (населений пункт), настання страхового випадку.

Опрацювання заяв та повідомлень громадян та юридичних осіб, що надходять до ТДВ СК «КРЕДО», проводиться у штатному режимі.

Просимо вибачення за тимчасові незручності!