Які страхові випадки покриває страховка “Захист на кожен день”?
Страхові ризики:
- фізичні ушкодження, травми або розлад здоров’я застрахованої особи в результаті нещасного випадку;
- смерть (загибель) застрахованої особи в результаті нещасного випадку.
Що таке страхова сума (покриття), страховий платіж, як вони визначаються?
Страхова сума (покриття) – грошова сума, у межах якої страховик відповідно до умов страхування зобов’язаний здійснити виплату в разі настання страхового випадку. Страхова сума встановлюється за згодою сторін під час укладання договору. Страховий платіж – це кошти, які є платою за страхування та вносяться страхувальником у строки, зазначені в договорі страхування. Розмір страхового внеску визначається на підставі страхового тарифу та страхової суми.
Що робити при настанні страхового випадку?
1. Звернутися до лікарні
- Зверніться до лікарні для отримання першої допомоги і фіксації нещасного випадку
- Увага! Звернення за медичною допомогою повинно бути не пізніше 48 годин з моменту настання страхової події.
2. Отримати довідку
- Отримайте довідку про травму (лікарняний лист) в медичній установі.
- ВАЖЛИВО! Медичний документ обов’язково повинен бути завірений печаткою медичної установи та містити в собі:
- ПІБ пацієнта
- точний діагноз
- дату й обставини отримання травми, а також дату звернення за медичною допомогою
- термін лікування
3. Заявити про страхову подію
Впродовж 30-ти днів повідомте нам про настання події зручним для Вас способом:
- по телефону 0 800 500 206 (цілодобова підтримка);
- через відділення банку (в якому оформлювали договір страхування) .
Вимоги до медичної довідки.
Документ, що підтверджує факт настання страхової події, повинен містити:
- Інформацію про потерпілого (П. І. Б., вік, адреса проживання тощо).
- Дату звернення за медичною допомогою та строки лікування.
- Точний діагноз.
- Печатку медичної установи й підпис відповідальної особи.