Які страхові випадки покриває страховка “Захист на кожен день”?

Страхові ризики:

  • фізичні ушкодження, травми або розлад здоров’я застрахованої особи в результаті нещасного випадку;
  • смерть (загибель) застрахованої особи в результаті нещасного випадку.

Що таке страхова сума (покриття), страховий платіж, як вони визначаються?

Страхова сума (покриття) – грошова сума, у межах якої страховик відповідно до умов страхування зобов’язаний здійснити виплату в разі настання страхового випадку. Страхова сума встановлюється за згодою сторін під час укладання договору. Страховий платіж – це кошти, які є платою за страхування та вносяться страхувальником у строки, зазначені в договорі страхування. Розмір страхового внеску визначається на підставі страхового тарифу та страхової суми.

Що робити при настанні страхового випадку?

1. Звернутися до лікарні

  • Зверніться до лікарні для отримання першої допомоги і фіксації нещасного випадку
  • Увага! Звернення за медичною допомогою повинно бути не пізніше 48 годин з моменту настання страхової події.

2. Отримати довідку

  • Отримайте довідку про травму (лікарняний лист) в медичній установі.
  • ВАЖЛИВО! Медичний документ обов’язково повинен бути завірений печаткою медичної установи та містити в собі:
  • ПІБ пацієнта
  • точний діагноз
  • дату й обставини отримання травми, а також дату звернення за медичною допомогою
  • термін лікування

3. Заявити про страхову подію

Впродовж 30-ти днів повідомте нам про настання події зручним для Вас способом:

  • по телефону 0 800 500 206 (цілодобова підтримка);
  • через відділення банку (в якому оформлювали договір страхування) .

Вимоги до медичної довідки.

Документ, що підтверджує факт настання страхової події, повинен містити:

  • Інформацію про потерпілого (П. І. Б., вік, адреса проживання тощо).
  • Дату звернення за медичною допомогою та строки лікування.
  • Точний діагноз.
  • Печатку медичної установи й підпис відповідальної особи.