страховка від нещасних випадків

Що таке продукт “Захист на кожен день”?

Продукт “Захист на кожен день” – страхування від нещасного випадку.
Нещасний випадок – це раптова, випадкова, короткострокова подія, що сталася поза волею застрахованої особи і призвело до порушення здоров’я.
До нещасних випадків відносяться: травма, опік, обмороження, гостре отруєння, укус тварин або отруйних комах, змій, ураження блискавкою або електричним струмом, протиправні дії третіх осіб.
При цьому слід відрізняти нещасний випадок від хвороби. Захворювання (раптові, хронічні, загострення хронічних) і їх наслідки не є нещасними випадками за умовами договору страхування.

Навіщо потрібна страховка «Захист на кожен день»?

Людина постійно наражається на небезпеку: на вулиці і в транспорті, на дачі і вдома, на роботі і на відпочинку.
Усюди відбуваються нещасні випадки – травми, опіки, отруєння, укуси тварин … Багато видів професійної діяльності, спорту або захоплень мають підвищений ризик – водії, будівельники, шахтарі …
Щоб несподіване погіршення здоров’я не стало для Вас серйозною перешкодою, щоб не довелося терміново шукати гроші на лікування, скористайтеся перевагами програми «Захист на кожен день».
Заздалегідь укладений Договір страхування не тільки забезпечить кошти на оплату медичних послуг, але і стане джерелом фінансування на період Вашої непрацездатності.

Які страхові випадки покриває страховка “Захист на кожен день”?

Страхові ризики:

  • фізичні ушкодження, травми або розлад здоров’я застрахованої особи в результаті нещасного випадку;
  • смерть (загибель) застрахованої особи в результаті нещасного випадку.

Що таке страхова сума (покриття), страховий платіж, як вони визначаються?

Страхова сума (покриття) – грошова сума, у межах якої страховик відповідно до умов страхування зобов’язаний здійснити виплату в разі настання страхового випадку. Страхова сума встановлюється за згодою сторін під час укладання договору. Страховий платіж – це кошти, які є платою за страхування та вносяться страхувальником у строки, зазначені в договорі страхування. Розмір страхового внеску визначається на підставі страхового тарифу та страхової суми.

Що робити при настанні страхового випадку?

1. Звернутися до лікарні

  • Зверніться до лікарні для отримання першої допомоги і фіксації нещасного випадку
  • Увага! Звернення за медичною допомогою повинно бути не пізніше 48 годин з моменту настання страхової події.

2. Отримати довідку

  • Отримайте довідку про травму (лікарняний лист) в медичній установі.
  • ВАЖЛИВО! Медичний документ обов’язково повинен бути завірений печаткою медичної установи та містити в собі:
  • ПІБ пацієнта
  • точний діагноз
  • дату й обставини отримання травми, а також дату звернення за медичною допомогою
  • термін лікування

3. Заявити про страхову подію

  • Впродовж 30-ти днів повідомте нам про настання події зручним для Вас способом:
  • по телефону 0 800 500 206 (цілодобова підтримка)
  • через особистий кабінет

Вимоги до медичної довідки.

Документ, що підтверджує факт настання страхової події, повинен містити:

  • Інформацію про потерпілого (П. І. Б., вік, адреса проживання тощо).
  • Дату звернення за медичною допомогою та строки лікування.
  • Точний діагноз.
  • Печатку медичної установи й підпис відповідальної особи.

Де можна ознайомитися з шаблоном договору страхування від нещасного випадку «Захист на кожен день»?

Ознайомитися з шаблоном договору можна за посиланням, публічна оферта.

Де можна переглянути Таблицю страхових виплат?

Таблиця виплат